Saturday 27 February 2016

Gigi

Aku cuma nak gtaw.. sayangi la gigi kalian. .kikikiki..

sebenanya dah lama gigi aku ni crack.. tp aku buat xtaw.. hmm.. till one day,sakit smpai x bole tdo. . cicak bebunyi pon aku rasa nk pkul.. baru lah esoknya aku sbuk g klinik gigi..

Dengan kepala dah bedenyut.. mata dah sepet2.. aku drive jugak pi kelana jaya..Gps set to klinik kesihatan kelana jaya.. dgn jem pepagi.. spai sana xde parking.. dpt parking,masuk dlm..tgk tgk jadual dah tukar.. pesakit luar belah ptg.. pale bpak dia la.. nk ngamuk kang kena dok lokap sesaje lak.. hmmm..

xpe..aku google mana tedekat.. nampak shah alam review agak baik.. thankz to other blogger.. then aku set gps klinik kesihatan shah alam.. smpai je sana,suasana agak pelik.. upenye ada 1 klinik swasta namanya klinik kesihatan shah alam.. ni seksyen 18.. aku ada pasang niat nak bakar dah deretan rumah kedai ni.. grrr.. rupanya aku kena waze klinik kesihatan shah alam seksyen 7..

nak smpai sini je ada dekat 3 kali aku nk eksiden.. dah xleh fokus.. tawakal je..smpai sni service mmg baik.. yg x baik gigi aku ni..4 gigi kena tampal.. 1 gigi kena rawatan akar.. grrrr.. and procedure 1 hari 1 gigi je bole service..

xpe..esok pegi lg..pegi ngan mak nenek lg sorg.. beliau sakit gg jugak..sekian mekasih..

No comments:

Post a Comment